Friday, February 12, 2010

Sukan Tahunan SMKBS...






Kemarin hari penutupan Sukan Tahun ini peringkat sekolah.Setelah 3 hari penat bersukan dan turun pagi petang memberi pelajar semangat untuk terus memeriahkan lagi medan ini.Memang pelajar2 sekolah aku lebih semangat dalam bidang kokurikulum berbanding kurikulum..kebanyakan yang menyertainya adalah mereka yang lemah dalam pelajaran..
Gambar-gambar yang sempat lagi aku snap kemarin..rasa kurang meriah sedikit berbanding tahun lepas yang memang guru-guru semua mempunyai rumah sukan,adanya pertandingan rumah sukan terbaik,tetapi kali ini aku tidak menyokong mana2 rumah sukan memandangkan aku tiada rumah sukan..inilah pertama kali sejak aku berada di sekolah ini mungkin s/u sukan baru yang mempunyai cara tersendiri.Apa2pun aku puas bila mendengar budak2 puteri Islam mendapat tempat kedua dalam kawad pasukan beruniform.Bagaikan tidak percaya tetapi tahniah buat mereka kerana aku mengatakan Doa Merupakan Senjata Mukmin!Ya..mereka juga yakin..

No comments:

Post a Comment